Cadouri la cele mai mici preturi

Cadouri la cele mai mici preturi
cadouri

Uratura noua pentru parinti

Tată bun, mamă iubită,
Azi e ziua potrivită
Să vă spun ce vă doresc
Să v-arat cât vă iubesc.
Vă doresc întâi de toate,
Un an nou cu sănătate,
Voie bună, trai uşor,
Bucurie şi mult spor.
URĂTURI DE ANUL NOU – Jocul ursului
Am venit la dumneavoastră
Să ne primiţi fata noastră,
Dacă bine şi voiţi
Ursul nostru să-l voiţi
Da , poftiţi în casă! Vin cu ursul din pădure
C-amu s-o hrănit de mure,
Ş-am venit cu el în sat
Să-şi câştige de mâncat,
De mâncat şi-a câştiga
Dacă oamenii i-or da.
Joacă, joacă, Niculai
Că ţi-a da moşu mălai
Şi ţi-a da şi cucuruz
Şi mălaiu lui Bojut.
Joacă, joacă, Moş Martine,
Că-ţi dau miere de albine!
Foaie verde de brăduţ,
Ursul meu cu doi puiuţi,
Foaie verde de dulău
Ursul meu din Sarasău
O vinit la dumneavoastră
Să-l vadă oamenii mari!
Foaie verde de mălai,
Ursul meu e de trei ani,
De trei ani şi şase luni,
Noaptea umblă tot pe drum!
Ursul meu din Spania
L-am adus cu sania!
Joacă, joacă, urs nebun,
Ca de nu-ţi fac pielea scrum!
Ursul meu, când l-am adus,
Se urcă pe lemne sus
Să mănânce cucuruz.
Joacă, joacă,ursule ,
Ca s-or coace murele
Şi mai tare te-i-ngrăşa
Şi prin case îi juca.
Foaie verde de secară,
Sa ieşi, ursule, afară!
Foaie verde, baraboi
Hai, ursule, înapoi!
Vine-o babă-n răsărit
C-un colac mare-mpletit,
Taie-n două, dă şi nouă,
Taie-n trii, dă şi lui Andrii,
Taie-n patru, dă şi lui Marcu.
De jucat am mai juca
Da afară-i noapte grea,
Noapte grea şi fără lună,

Icoane ortodoxe de vanzare

Icoane ortodoxe de vanzare
icoane
 
 
 
eXTReMe Tracker