Cadouri la cele mai mici preturi

Cadouri la cele mai mici preturi
cadouri

Uratura lui Iohannis

Aho, aho, copii şi fraţi
Staţi puţin şi nu injurati,
Mai acum vreo doua luni
Am votat ca ortodoxi romani
Un sas roman ortodox
Sa scapam de-ai nostrii hoti!

Am venit de la Sibiu,
Să conduc ţara cum ştiu.
Am venit în Capitală,
Tocmai din cea culturală.
Sunt profesor, om de şcoală;
Deşi am vorba domoală,
Pun doi fără şovăială,
Mai ales când prind o loază
Că-n lucrare copiază.
Poate fi extemporal,
Un examen anual
Sau teză de doctorat,
Tot se cheamă c-a furat!
Trageţi plugul la arat,
Să facem un loc curat,
România de schimbat!
Jetzt alle zusammen, măi,
Să se-audă-n munţi şi văi!
Hăăăi-hăi!
M-am sculat, mai-an,
Klaus, primar german,
Iar colegii m-au votat,
Să le fiu eu candidat
Şi cu Ponta să mă bat.
Când aceştia au aflat,
Adversarii s-au mişcat,
Tare rău m-au atacat.
Au vorbit fără temei
Zilnic, la Antena 3,
Au spus sute de prostii,
Că fac trafic de copii
(Organe sau kinder vii),
Că-s mai rău decât Năstase,
Care-avea doar patru case,
Că, peste vreo doi-trei ani,
Cedez ţara la germani,
Că, până prin luna mai,
Toate pensiile tai...
La câte-a spus celălalt,
Am zis, doar o dată, “Halt!”,
După care am tăcut.
Foarte bine am făcut,
Fiindcă, iată, au pierdut.
Cum s-ar zice în folclor,
Au pierdut pe limba lor.
Eu am câştigat pe-a mea:
Jaaa-Ja!
Aho, aho, dragi ardeleni
Şi munteni şi moldoveni
Şi de pe-unde vă aflaţi:
E momentul să fim fraţi.
Nu din vorbe, ci cu fapta
Şi c-un Präsident de dreapta.
Ştiu şi eu şi îndrăgesc
Proverbul vechi românesc
Cu peştele plin de oase,
Care de la cap miroase;
Voi fi cel care uneşte:
Cap de ţară, nu de peşte!
Dar, până la treierat,
Mult rămâne de lucrat.
Recunosc acum şi eu
Că-ncepe să fie greu
Şi cu cei din jurul meu.
Munca nu s-a isprăvit,
Mult rămâne de plivit.
Uneori, chiar îmi e groază
Că, la mine, în partid,
Pe mulţi nu pot bune bază,
Fiindcă aş pune acid!
Tocmai eu, profesor vechi,
Puteam fi tras de urechi
Şi de părul de pe ceafă,
Că era să fac o gafă
Chiar la cancelaria mea,
Să propun şef peste ea
Pe cine nu merita.
Cineva l-a-mpins în faţă;
Bine că n-a fost aşa!
Omul, cât trăieşte-nvaţă:
Nu se va mai repeta.
Şi, decât cu Mickey Mouse,
Va fi mai bine cu Klaus!
Din an mai e doar un ceas:
Trageţi plugul, pas cu pas!
Hăăăi-hăi!

Icoane ortodoxe de vanzare

Icoane ortodoxe de vanzare
icoane
 
 
 
eXTReMe Tracker